Jaarlijkse vriendschappelijke wedstrijd tegen SV Leudal

Op maandag 21 oktober jl. stond het jaarlijkse treffen met SV Leudal op het programma.
Op deze avond werden er 3 dam- en schaakronden gespeeld van 10 minuten per persoon.
Na de eerste ronde (dammen) kwam de HSDV op een riante voorsprong (15-1) door op 1
remise na alle wedstrijden te winnen. Daarna werden er 2 ronden geschaakt beide door de
HSDV werden gewonnen (9-7 en 12-4) daarmee werd SV Leudal op een grote achterstand gezet. De volgende 2 ronden dammen werden met grote overmacht door HSDV gewonnen (14-2 en 14-2 voor HSDV). De laatste ronde schaken eindigde in 8-8, waarmee de uiteindelijke overwinning van 74 – 24 voor de HSDV een feit was. Topscoorder van de avond was Marcel Schuman, hij wist de maximale score van 12 punten te behalen.
Lees meer over standen en uitslagen.